Blagovne znamke in njihov razvoj so bile prepoznane kot eden ključnih dejavnikov uspeha startup podjetij (citiraj raziskavo Maretj Rus). Njihov sistematični razvoj v okviru celotnih marketinških aktivnosti tako za startup kot ostala mala in srednja podjetja (MSP) je eden od temeljih usmeritev projekta Nuvolak2, zato smo problemu v projektu posvetili veliko pozornosti. V zasledovanju pomena sistematičnega pristopa k trženju in razvoju blagovnih znamk, ki je eden od temeljnih problemov MSP, smo razvili in nadgradili vrsto orodij in vsebin, ki lahko k temu pripomorejo.

Po sistematičnem pregledu literature in orodij za razvoj blagovnih znamk, ki je dosegljiv v okviru Baze znanja na platformi Mikrobiz.net (http://www.mikrobiz.net/baza-znanja/iskalnik/categoryID=90) smo za osnovo razvoja znamk prevzeli pristop Startup Branding Funnel (www.sbfunnel.com).

Pristop smo nadgradili ter ponudili vrsto gradiv, ki lahko obstoječe in nove potencialne podjetnike vodijo po ključnih korakih razvoja znamk in trženja njihovih produktov ter storitev, med drugim tudi novo dinamično formo, ki podjetnike interaktivno vodi korak po koraku skozi načrtovanje, razvoj in implementacijo njihove blagovne znamke. Nadgrajeno orodje smo tako poimenovali DINAMIČNI RAZVOJ BLAGOVNIH ZNAMK in je s podpornim gradivom brezplačno dosegljiv v bazi Mikrobiz.net. Do orodja se vstopa preko prve strani, za uporabo pa je potrebna brezplačna registracija.

Za optimalno uporabniško izkušnjo smo pristop in orodje tudi pilotno testirali na 10 startup podjetjih iz Slovenije in Italije. Mnogo podjetnikov zamahne z roko, češ, »saj to je izguba časa« in »da oni blagovne znamke ne rabijo saj že imajo zelo lep logotip«, a statistika pravi, da je so to napake tistih 70-80% podjetij, ki ne dočaka prvih 5 let poslovanja. Tisti podjetniki, ki pa temu namenijo dovolj časa in se v pripravo tudi sistematično poglobijo, pristop zelo pohvalijo in v njem vidijo veliko dodano vrednost. V angleškem jeziku obstaja tudi zelo nazoren pregovor »Garbage in, garbage out« (oziroma smeti not, smeti ven«.

Orodje DINAMIČNEGA RAZVOJA BLAGOVNIH ZNAMK sestavlja 11 vsebinskih sklopov, program pa vas s pomočjo različnih napotkov, vprašanj, video nasvetov in zgledov vodi korak po koraku skozi pripravo ustrezne strategije. Končni rezultat pa je pregledna kanvas oblika zapisa, katero lahko ob spremembah in ustreznih testiranjih sproti spreminjate in nadgrajujete.