
Start-up ABC Business Academy se je ‘rodil’, ko sta njegova ustanovitelja Juš Dobnikar in David Aleš obiskala Toronto, aktivna pa sta bila tudi v Slovenskem poslovnem klubu, katerega vodilni podjetniki so jima sploh svetovali pregled ekosistema na področju izobraževanja v Kanadi namesto zgolj v ZDA, kar je bila sicer njuna osnovna ideja. Dobnikar in Aleš sta bila gosta februarskega Innotalksa v ABC pospeševalniku. – Doslej so izvedli nekaj več kot deset programov s po 30 do 35 udeleženci. Trenutno so v fazi sprejemanja prijav za poletno šolo v Torontu, Silicijevi Dolini in Münchnu, prijavite pa se lahko tukaj: https://abc-businessacademy.com/apply-now/.

Idejo, da bi slovenske študente redno vodili v metropole, kot je Toronto, sta razvila z namenom, da bi širša množica mladih dobila podobne vtise in izkušnje, kot sta jih dobila ustanovitelja start-upa ABC Business Academy, s čimer bi – podobno kot onadva – lahko spreminjali svoj način razmišljanja, saj da usidran način razmišljanja pogosto izhaja iz predpostavke apatičnosti. Pomembno je namreč, da se učimo od boljših, in to celo življenje, sta se strinjala Juš Dobnikar in David Aleš.
Ciljna skupina ABC Business Academyja so tako predvsem mladi, ki si želijo sprememb in vedo tudi, zakaj želijo z njimi na eno od lokacij, kjer ABC Business Academy danes deluje – poleg Toronta sta to še Silicijeva dolina in München. Programi, ki jih na danih lokacijah izvajajo, so si podobni, a seveda so prilagojeni posamezni lokaciji, ki ima seveda vsaka svoje (industrijske oz. podjetniške) specifike.
V Münchnu, denimo, so udeleženci lanskoletnega programa pripravljali poslovne rešitve za Flixbus, medtem ko programi v Silicijevi dolini temeljijo predvsem na treningu 1-minutnih pitchev, torej priprave na to, da je vsak udeleženec sposoben v minuti navdušiti svoje ciljne skupine nad lastnimi rešitvami.

ABC usiness Academy – odskočna deska za uspešno kariero
Lani so imeli tako v Silicijevi dolini študente iz 40 držav, ki so jih peljali tudi na obiske korporacij in jih povezali z mentorji, je povedal Juš Dobnikar in dodal, da program v Silicijevi dolini traja dva tedna, program v Torontu pa tri tedne. »Naši programi so dobra odskočna deska za nove start-upe, ki jih ustanavljajo mladi,« je pojasnil in dodal, da pa lahko seveda udeleženci programe izkoristijo tudi za drugačne karierne korake (ni nujno, da se vedno odločijo za ustanovitev lastnega start-upa).
Se je pa mnogo mladih, ki so se udeležili ABC-jevih programov, nato odločilo za delo v start-up svetu; nekaj se jih je odločilo, da zamenjajo korporativni svet za start-up okolje, približno deset jih je ustanovilo lastno zagonsko podjetje.
»V naših programih se sicer učimo uporabe Linkedina in drugih sodobnih omrežij,« je nadalje povedal Juš Dobnikar, ki je dodal tudi, da je priložnosti ‘tam zunaj’ veliko, da pa vendarle ‘sreča spremlja hrabre’, s čimer je mladim položil na srce, naj bodo karseda proaktivni. »Na vse strani je treba metati trnke, da ena vaba zagrabi,« je ponazoril David Aleš, Dobnikar pa je spomnil tudi, kako se podjetniška okolja medsebojno razlikujejo. »Če so v Münchnu nekoliko bolj zadržani, so v Torontu ljudje zelo odprti.«
Njihov poslovni model pa ne temelji le na kotizacijah udeležencev ABC-jevih poletnih šol, ampak tudi na partnerstvih s podjetji, ki bodo v prihodnosti iskali nove kadre med udeleženci programov ABC Business Academyja.

ABC-jeve akademije po celem svetu – tudi virtualnem!
»Akademije si želimo na čim več koncih sveta,« je povedal David Aleš in dodal, da bodo v nadaljnjih korakih odprli še lokaciji v Amsterdamu in Dublinu, ciljajo tudi na Azijo. »Ponudbo izkušenj naših programov – izkušnje so namreč tiste, ki se dandanes prodajajo – pa nameravamo razširiti tudi v virtualni resničnosti,« ga je dopolnil Juš Dobnikar.
»Iz dneva v dan bomo morali biti bolj aktivni in prilagodljivi in če danes potrebujemo, denimo, nekaj let za prilagoditev posamezni tehnologiji, bomo imeli za to (prilagoditev) v prihodnosti le nekaj mesecev časa,« je ne nazadnje opozoril David Aleš, Dobnikar pa je dodal, da je treba sprejeti tudi, da človek nikoli ne bo vsega vedel. »Učimo se celo življenje in tu se vidijo razlike med tistimi, ki so se pripravljeni stalno učiti, in tistimi, ki se to niso,« sta še sklenila ustanovitelja start-upa ABC Business Academy.
Ekipa ABC Business Academyja danes sestoji iz šestih članov, ki delujejo v Sloveniji, sodelavce pa sta Dobnikar in Aleš izbrala med udeleženci lastnih programov. Iz teh izhaja tudi 35 t.i. ambasadorjev ABC Business Academyja, ki delujejo po celem svetu.
Njihova naslednja poletna šola v Torontu bo letos že peto leto zapored.
Prijavite se lahko tukaj: https://abc-businessacademy.com/apply-now/.